سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ |۲۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 30, 2024
ع

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با ذکر این نکته که باید برای ارائه گفتمان انقلاب اسلامی در جهان تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: آرمان‌های انقلاب اسلامی مختص ایران نیست و دارای ارزش‌هایی است که قابل ارائه به دنیا است و در میان ملت‌های دنیا خریدار دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده امروز در دیدار مدیرعامل خبرگزاری مهر که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، با ذگر این نکته که رسانه را نوعی منبر یا منبر دوم می‌دانم، اظهار کرد: رسانه‌ها رسالت تبلیغی واحدی دارند همان رسالتی که توسط برخی از علما در حال پیگیری است که بسیار پر اهمیت و ارزشمند است.

وی رسانه را زبان گویای مردم دانست و عنوان کرد: رسانه‌ها زبان مردم برای انتقال مشکلات به مسئولین هستند از طرفی برای حفظ کشور و نظام اسلامی نیز تلاش خواهند کرد یعنی رسانه‌ها حلقه واسط میان مردم و مسئولین هستند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که باید برای ارائه گفتمان انقلاب اسلامی در جهان تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: آرمان‌های انقلاب اسلامی مختص ایران نیست و دارای ارزش‌هایی است که قابل ارائه به دنیا است و در میان ملت‌های دنیا خریدار دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با ذکر این نکته که دارای ضعف رسانه‌ای در سطح جهان هستیم، تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده، بسیاری از کشورهای دنیا از جمله کشورهای همسایه آگاهی و شناخت کافی از عملیات وعده صادق و موضوعات مرتبط با جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی ندارند که این امر ناشی از ضعف رسانه‌ بین‌المللی ایران است که باید با برنامه‌ریزی و راه‌اندازی رسانه‌هایی نظیر تهران تایمز این مهم تقویت شود.

وی رسانه را جنگ مدیریت زمان دانست و خاطرنشان کرد: سرعت عمل در امر اطلاع‌رسانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اگر این مولفه مهم‌در اطلاع‌رسانی نادیده گرفته شود، مرجعیت رسانه‌ای از آن رسانه گرفته می‌شود و نمی‌تواند اثرگذار باشد. به نوعی که هر رسانه‌ای که روایت اول را ارائه کند پیروز است وگرنه مصرف کننده خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha